Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Internetového obchodu www.naradieplus.skI. Identifikácia obchodníka
1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy
medzi spoločnosťou
Obchodné meno: náradičko s. r. o.
Sídlo: Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
Zapísaná v Obchodnom registri Okresný súd Trnava, Oddiel Sro, Vložka číslo 60607/T
IČO: 57187169
DIČ: 2122604792
Bankový účet: IBAN: SK 4275 0000 0000 4035114997
Predávajúci nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty
(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov
ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v postavení
spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a
príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky
najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení.
1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: info@naradieplus.sk
Tel. č.: 0940 502 052
1.3.Adresa k zasielaniu reklamácií a odstúpení od zmlúv je:
náradičko s. r. o., Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
II. Definícia pojmov
2.1.Pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok, Obchodník v súlade so zákonom č.
108/2024 Z.z. v platnom znení, uvádza a definuje tieto pojmy:
2.2.Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a
uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie
bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania,
elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu
2.3.Obchodník (ďalej aj “Predávajúci”) je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z
nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskejčinnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej
účet.
2.4.Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej
vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej
činnosti alebo povolania.
2.5.Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára
obchodník so spotrebiteľom.
2.6.Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové
sídlo.
2.7.Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku
najmä využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými
prostriedkami.
2.8.Trvanlivým médiom prostriedok, ktorý umožňuje spotrebiteľovi alebo obchodníkovi
uchovávať informácie adresované spotrebiteľovi alebo obchodníkovi počas doby, ktorá
zodpovedá účelu, ktorý plnia tieto informácie, a spôsobom, ktorý umožňuje ich nezmenenú
reprodukciu a použitie v budúcnosti, najmä listina, e-mail, USB kľúč, CD, DVD, pamäťová karta
a pevný disk počítača.
2.9.Produktom je najmä tovar, služba, digitálny obsah.
2.10.Službou je najmä akákoľvek činnosť alebo výkon, ktorý je ponúkaný alebo
poskytovaný spotrebiteľovi.
2.11.Tovarom je akákoľvek hmotná hnuteľná vec.
III. Základné ustanovenia
3.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi
Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Obchodníkom.
3.2.Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu
vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa sa vzťahujú ustanovenia
zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
IV. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy
4.1.Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky
produktov Kupujúcim realizované najmä využitím webového sídla Obchodníka, prípadne
ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.4.2.K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Obchodníkom dochádza momentom
doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle bodu
4.1. týchto VOP Obchodníkom (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil
Kupujúci v procese vytvárania objednávky).
V. Doba trvania kúpnej zmluvy
5.1.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov
Predávajúceho a Kupujúceho. A to najmä doručením a zaplatením produktov v zmysle
uzatvorenej kúpnej zmluvy. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva Kupujúceho v zmysle
zákonnej zodpovednosti za vady produktov zo strany Obchodníka.
VI. Kúpna cena informácia o kúpnej cene
6.1.Cena produktov objednávaných prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho (ďalej len
„kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia
objednávky Kupujúcim.
6.2.Kúpna cena produktov uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena produktov
vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na Webovom sídle Predávajúceho.
VII. Dodanie produktov
7.1.V prípade ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku platbu dobierkou.
Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu produkty v lehote najneskôr do
30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle bodu 4.2. a násl. týchto VOP.
7.1.1.V prípade ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku inú formu platby ako
platba dobierkou, Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu produkty v
lehote najneskôr 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle bodu 4.2. a násl. týchto
VOP a zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu. V prípade ak boli splnené obe
podmienky uvedené v bode 7.1.1. týchto VOP (tzn. ak došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy
a k úhrade celkovej ceny objednávky Predávajúcemu), Predávajúci je povinný dodať
Kupujúcemu produkty v lehote najneskôr 30 dní odo dňa splnenia oboch týchto podmienok.
Zvyčajná lehota kedy Predávajúci expeduje produkty je 2 až 7 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej
zmluvy alebo 2 až 7 dní odo dňa zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu.
VIII. Prechod vlastníckeho práva
8.1.Vlastnícke právo k produktom a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a
straty veci prechádza na Kupujúceho okamihom dodania.
IX. Spôsoby platby9.1. Za produkty na Webovom sídle Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:
9.1.1.platba formou dobierky – cena 5 Eur
9.1.2.platba online prostredníctvom platobnej brány - cena 0 Eur
9.1.3.platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho – cena 0 Eur
X. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu
10.1.V kúpnej cene produktov nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním
produktov
10.2. Spôsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktov:
10.2.1. Formy Dopravy:
10.2.1.1.Slovenská pošta, služba doručenie na adresu
10.2.1.1.Slovenská pošta, služba doručenie na poštu
10.2.1.2.Kuriérska služba
10.2.1.3Výdajné miesto Packeta
10.2.2.Ceny za Dopravu:
10.2.2.1.Predávajúci informuje Kupujúceho o cenách za jednotlivé formy dopráv na webovom
sídle Predávajúceho v priebehu nákupného procesu, a to pred uzatvorením Kúpnej zmluvy v
časti voľby dopravy, nakoľko cena za dodanie závisí od adresy dodania produktov, celkovej
hmotnosti a rozmerov produktov a značky produtkov, ktoré si Kupujúci zvolil vo svojej
objednávke. Cena za dodanie produktov je vypočítavaná automaticky na základe adresy dodania
produktov, hmotnosti a rozmerov produktov.
XI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
11.1.Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa čl. XII bod. 12.1
až 12.3 týchto VOP okrem zmluvy, ktorej predmetom je:
11.2.Poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo
pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľvyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
11.3.Dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom
trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na
odstúpenie od zmluvy,
11.4.Dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na
mieru,
11.5.Dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
11.6.Dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany
zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
11.7.Dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne
zmiešaný s iným tovarom,
11.8.Dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy,
pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na
trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť,
11.9.Vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú
spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je
poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie
iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli
zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo
služby vopred neobjednal,
11.10.Dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo
softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
11.11.Dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
11.12.Tovar zakúpený na verejnej dražbe,
11.13.Poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom
automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s
činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v
presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
11.14.Dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania
digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne
poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávaniadigitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b)
alebo ods. 13 písm. b) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v platnom znení, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
XII. Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej
mimo prevádzkových priestorov obchodníka
12.1.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka do
a)14 dní odo dňa
prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa bodu 12.4.
uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,
uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v
určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,
uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom
nosiči,
b)30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na
predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.
12.2.Ak obchodník poskytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučenia o práve
spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 12.1., môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy
uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do
a)14 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie
lehoty podľa 12.1., písm. a), alebo
b)30 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie
lehoty podľa odseku 12.1 písm. b).
12.3.Ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučenia o práve
spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka ani podľa bodu odseku 12.2, spotrebiteľ môže odstúpiť od
zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
obchodníka do 12 mesiacov od uplynutia lehoty podľa odseku 12.1.
12.4.Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená
tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak saa)tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia
tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b)dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného
dielu alebo posledného kusu,
c)tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.
12.5.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
12.6.Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe
zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva
spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie
spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o
odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
12.7.Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov 12.1. až 12.3. sa považuje za zachovanú, ak
spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy
obchodníkovi.
12.8.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo
produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.
12.9.Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.
XIII. Práva a povinnosti spotrebiteľa po odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku a
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
13.1.Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo
od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1 zaslať tovar
späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru;
to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním
určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar
obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
13.2.Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1. znáša spotrebiteľ len náklady na
vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí,
ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám, alebo ak obchodník nesplnil informačnú
povinnosť, teda ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučeniao práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej
mimo prevádzkových priestorov obchodníka
13.3.Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania
s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti
tovaru; to neplatí, ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. f)
Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
platnom znení.
13.4.Spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa
doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak spotrebiteľ podľa § 19 ods. 1 Zákona č.
108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení
odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov obchodníka, ktorých predmetom je poskytnutie služby, dodávanie vody, ktorá nie je
na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, alebo dodanie tepla, a pred začatím
poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákona č. 108/2024 Z.
z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Cena za
skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v
zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého
plnenia, ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená.
13.5.Spotrebiteľovi z uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa 11.1. nevznikajú okrem
povinností podľa bodov 13.1., 13.3. až 13.5. a povinnosti uhradiť dodatočné náklady podľa bodu
14.3. žiadne ďalšie povinnosti alebo náklady.
XIV. Práva a povinnosti obchodníka po odstúpení spotrebiteľa od zmluvy uzavretej na
diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
14.1.Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy
vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou
uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s
doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a
poplatkov.
14.2.Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa odseku bodu 14.1. v
rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy
uzavretej na diaľku alebo od celej zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
obchodníka. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie,
poštovné a iné náklady a poplatky.
14.3.Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ
výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkanýobchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si
zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
14.4.Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru,
vrátiť spotrebiteľovi platby podľa bodu 14.1. pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým
spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar
vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
14.5.Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa bodu 14.1. rovnakým spôsobom,
aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so
spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované
žiadne poplatky.
14.6.Obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na vlastné náklady v lehote podľa
odseku 14.1., ak na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bol
tovar dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy a s prihliadnutím na povahu tovaru
nie je možné tovar odoslať späť obchodníkovi poštou.
14.7.Jednostranné započítanie pohľadávok obchodníka a spotrebiteľa, ktoré vzniknú odstúpením
od zmluvy podľa bodu 11.1., sa zakazuje.
14.8.Obchodník nemôže požadovať od spotrebiteľa úhradu nákladov za
a)poskytnutie služby, dodanie vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v
určenom množstve, alebo za dodanie tepla počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa
bodov 12.1. až 12.3. bez ohľadu na rozsah poskytnutého plnenia, ak:
obchodník neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 15 ods. 1 písm. f) alebo písm. h) Zákon
č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom
znení, alebo
spotrebiteľ neudelil obchodníkovi výslovný súhlas so začatím poskytovania služby alebo
dodávania vody alebo tepla podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení,
b)úplné alebo čiastočné dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na
hmotnom nosiči, ak:
spotrebiteľ neudelil obchodníkovi výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu
podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v platnom znení,
spotrebiteľ nevyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu podľa prvého bodu
stráca právo na odstúpenie od zmluvy, aleboobchodník neposkytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm.
b) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
platnom znení.
XV.Orgán dozoru
15.1.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa
je:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23
email: tt@soi.sk
e-mail na zasielanie podnetov: podnety@soi.sk
XVI. Alternatívne riešenie sporov
16.1.V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho
reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa
na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa
predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní
odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným
subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská
obchodná inšpekcia (kontakt nájdete https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-
spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname
subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej
republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/, alebo priamo na stránke
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-
1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa
obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského
sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej
stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej stránke
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy
vystupuje v postavení spotrebiteľa. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi
spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho sospotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na
diaľku. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota
sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku
za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim
a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo
súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke
Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
XVII. Doplňujúce ustanovenia
17.1.Predávajúci neuzatvorí kúpnu zmluvu ani nevykoná predaj, sprostredkovanie, alebo dodanie
alkoholických nápojov /výrobkov/, tabakových výrobkov a ďalších výrobkov osobám
(Kupujúcim), ktoré v momente uzatvorenia kúpno-predajnej zmluvy nedovŕšili vek 18 rokov,
a ktorých predaj je osobám mladším ako 18 rokov zakázaný, a to v zmysle a v súlade s platnými
a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. V nadväznosti na uvedené, Predávajúci
overí splnenie podmienky dovŕšenia veku 18 rokov Kupujúceho, kontrolou veku
prostredníctvom dokladu totožnosti Kupujúceho /občiansky preukaz, alebo pas/, a to pri
odovzdávaní objednávky do rúk Kupujúceho. Uvedené Predávajúci vykoná prostredníctvom
poverenej osoby, ktorý objednávku Kupujúcemu má doručiť. V prípade ak Kupujúci nedovŕšil
vek 18 rokov, prípadne ak Kupujúci nepreukáže, alebo odmietne preukázať svoj vek, Predávajúci
objednávku Kupujúcemu neodovzdá a kúpna zmluva zanikne.
17.2.Predávajúci neuzatvorí kúpnu zmluvu ani nevykoná predaj, sprostredkovanie, alebo dodanie
produktov na ktorých nákup, predaj a dodanie je v zmysle legislatívy Slovenskej republiky
potrebné špeciálne poverenie, oprávnenie alebo obdobný inštitút.
XVIII. Informácie o prijatých kódexoch
18.1.Obchodník informuje spotrebiteľov že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy
správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa
rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa
zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným
obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo
iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal
dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.
XIX. Hodnotenie produktov spotrebiteľmi19.1.Obchodník nevykonáva kontrolu a obmedzovanie hodnotenia produktov len na osoby, ktoré
produkt u obchodníka zakúpili.
XX. Záverečné ustanovenia
20.1.Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok.
Povinnosť písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho
umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných
podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných
podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej
zániku.
20.2.Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku
a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty - Reklamačný
poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené
na doméne Webového sídla Predávajúceho.
20.3.Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na
Webovom sídle Predávajúceho dňa 19.09.2025
Tento eshop je certifikovaný https://www.pravoeshopov.skREKLAMAČNÝ PORIADOK
I. Identifikácia obchodníka
1.1.Týmto Reklamačným poriadkom (ďalej aj „RP“) sa riadia právne vzťahy medzi
spoločnosťou
Obchodné meno: náradičko s. r. o.
Sídlo: Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
Zapísaná v Obchodnom registri Okresný súd Trnava, Oddiel Sro, Vložka číslo 60607/T
IČO: 57187169
DIČ: 2122604792
Bankový účet: IBAN: SK 4275 0000 0000 4035114997
Predávajúci nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty
(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov
ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii
spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na
webovom sídle Predávajúceho a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej
legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č., Zákon č. 40/1964 Z.z.
Občiansky zákonník v platnom znení, s výnimkou uvedenou v bode 4.4. tohto Reklamačného
poriadku, ktorý upravuje právny vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktorý nevystupuje
v postavení spotrebiteľa.
1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: info@naradieplus.sk
Tel. č.: 0940 502 052
1.3.Adresa k zasielaniu reklamácií a odstúpení od zmlúv je:
náradičko s. r. o., Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
II. Základné ustanovenia
2.1.Týmto reklamačným poriadkom sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú
spotrebiteľmi a Obchodníkom.
III. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady3.1.Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vadu vytkol u
Predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do uplynutia 24 mesiacov od prevzatia veci.
Ak v tejto lehote vadu nevytkne, práva zo zodpovednosti za vady zaniknú.
IV. Zodpovednosť za vady
4.1.Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá
sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.
4.2.Ak je predmetom kúpy vec s digitálnymi prvkami, pri ktorej sa má digitálny obsah dodávať
alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, predávajúci zodpovedá za
každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas
celej dohodnutej doby, najmenej však počas dvoch rokov od dodania veci s digitálnymi prvkami.
4.3.Pri použitej veci sa strany môžu dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti predávajúceho za
vady ako v odsekoch 4.1 a 4.2, nie však kratšej ako jeden rok od dodania veci.
4.4.Záručná doba produktov v prípade ak Kupujúci nevystupuje v postavení spotrebiteľa je 12
mesiacov, a to v prípade ak nebola iným spôsobom dojednaná iná záručná doba.
V. Práva zo zodpovednosti za vady
5.1.Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má voči nemu právo na
odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo
od kúpnej zmluvy odstúpiť
5.2.Kupujúci môže odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým si predávajúci nesplní
povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže kupujúci je v čase vytknutia
vady v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti. Kupujúci zaplatí kúpnu cenu bez
zbytočného odkladu po splnení povinností predávajúcim.
5.3.Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady vrátane práva podľa bodu 5.2.,
len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia doby podľa
bodov 4.1 až 4.3 tohto Reklamačného poriadku.
5.4.Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo kupujúceho na náhradu škody,
ktorá mu z vady vznikla.
VI. Vytknutie vady
6.1.Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej
predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky,
alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikaniapredávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí
zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.
6.2.Ak kupujúci vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú predávajúci odoprel prijať, zásielka sa
považuje za doručenú v deň odopretia.
6.3.Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po
vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v
súlade s § 507 ods. 1, Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení odstráni.
Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia
vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže
ovplyvniť.
6.4.Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi
kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným
akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže
zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže
odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3, zákona č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení nevzťahuje. Na náklady spotrebiteľa spojené
so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 zákona č. 40/1964
Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.
6.5.Ak pred uzavretím zmluvy alebo, ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky kupujúceho,
pred odoslaním objednávky, predávajúci oboznámil kupujúceho, že vady možno vytknúť aj u
inej osoby, konanie alebo opomenutie tejto osoby sa na účely zodpovednosti za vady považuje za
konanie alebo opomenutie predávajúceho.
VII. Odstránenie vady
7.1.Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si
nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým
spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky
okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či
by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.
7.2.Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak
by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa
bodu 7.1. druhej vety.
7.3.Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu,
bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na
povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.7.4.Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo
osobe podľa § 622 ods. 5 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení.
Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
7.5.Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady
rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany
nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal
prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o
zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie
veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po
odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na
podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji
veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak
predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci
účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť
na jej predaj.
7.6.Predávajúci pri odstránení vady zabezpečí odstránenie veci a inštaláciu opravenej veci alebo
náhradnej veci, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie vadnej veci, ktorá bola
nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Predávajúci a
kupujúci sa môžu dohodnúť, že odstránenie veci a inštaláciu opravenej alebo náhradnej veci
zabezpečí kupujúci na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
7.7.Pri odstránení vady výmenou veci nemá predávajúci právo na náhradu škody spôsobenú
bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred jej výmenou.
7.8.Predávajúci zodpovedá za vady náhradnej veci podľa § 619 zákona č. 40/1964 Zb.
Občianskeho zákonníka v platnom znení.
7.9.Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej
zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 ., Zákona č. 40/1964
Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, ak
a)predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
b)predávajúci vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 zákona č. 40/1964 Zb.
Občianskeho zákonníka platnom znení,
c)predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho
zákonníka v platnom v platnom znení,
d)vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,e)vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie
od kúpnej zmluvy, alebo
f)predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo
bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.
7.10.Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú
by vec mala, ak by bola bez vád.
7.11.Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 7.9., ak sa kupujúci spolupodieľal
na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal
na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie predávajúci.
7.12.Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k
vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne
očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
7.13.Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady
predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej
povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote
neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a
nebezpečenstvo predávajúceho.
7.14.Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo
dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu,
podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
7.15.Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým
spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným
spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.
7.16.Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na
odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.
VIII. Zodpovednosť za vady digitálneho plnenia
8.1.Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má digitálne plnenie v čase jeho dodania a
ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva
jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení.
8.2.Obchodník odstráni vadu digitálneho plnenia v primeranej lehote po tom, čo spotrebiteľ
vytkol vadu, bezplatne a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu
digitálneho plnenia a účel, na ktorý spotrebiteľ digitálne plnenie požadoval.8.3.Obchodník môže odstránenie vady odmietnuť, ak odstránenie nie je možné alebo ak by mu
spôsobilo neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by malo
digitálne plnenie bez vady a na závažnosť vady.
IX. Zodpovednosť za vady služby
9.1.Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu služby, ktorú má služba v čase jej dodania a ktorá
sa prejaví do dvoch rokov od dodania služby.
9.2.Pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady služby, platia obdobne ustanovenia Čl. VI tohto
Reklamačného poriadkuX. Záverečné ustanovenia
10.1.Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných
podmienok a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty –
Všeobecné obchodné podmienky a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto
Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.
10.2.Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný momentom jeho zverejnenia na Webovom
sídle Predávajúce dňa 19.09.2025OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A POUČENIE O COOKIES
Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov poskytnuté prevádzkovateľom dotknutej
osobe pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby a poučenie o cookies
Internetového obchodu www.naradieplus.sk
I. Prevádzkovateľ
1.1.Totožnosť a kontaktné údaje Prevádzkovateľa sú:
Obchodné meno: náradičko s. r. o.
Sídlo: Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
Zapísaná v Obchodnom registri Okresný súd Trnava, Oddiel Sro, Vložka číslo 60607/T
IČO: 57187169
DIČ: 2122604792
Bankový účet: IBAN: SK 4275 0000 0000 4035114997
Predávajúci nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty
1.2. Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prevádzkovateľa je:
Email: info@naradieplus.sk
Tel. č.: 0940 502 052
1.3.Adresa Prevádzkovateľa k zasielaniu písomností:
náradičko s. r. o., Michal na Ostrove 566, Michal na Ostrove 930 35, Slovenská republika
1.4.Prevádzkovateľ týmto v súlade s článkom 13 ods. 1. a 2. Nariadenia Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní
osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES
všeobecné nariadenie o ochrane údajov (ďalej len „Nariadenie“), ďalej v súlade so zákonom
č. 18/2018 Z. z. Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v platnom znení a v súlade so zákonom č. 452/2021 Z. z. Zákon o elektronických
komunikáciách v platnom znení poskytuje Dotknutej osobe - ( Kupujúcemu ), od ktorej
Prevádzkovateľ ( Predávajúci ) získava osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, tieto informácie
poučenia a vysvetlenia:
II. Odkazy
2.1.Tieto zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tvoria súčasť Všeobecných
obchodných podmienok zverejnených na Webovom sídle Predávajúceho.
2.2.Obchodník informuje spotrebiteľov že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy
správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania
sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa
zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným
obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom,
alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúcizaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať
ich znenie.
III. Doba trvania
3.1.Osobné údaje Dotknutej osoby Prevádzkovateľ uchováva iba po nevyhnutne nutnú dobu
potrebnú na účely plnenia zmluvy a ich následnej archivácie v zmysle zákonných lehôt, ktoré
Prevádzkovateľovi ukladajú právne predpisy. V prípade ak Dotknutá osoba súhlasila so
zasielaním reklamných emailov a obdobných ponúk osobné údaje Dotknutej osoby sú
spracúvané na tieto účely až do času dokedy Dotknutá osoba svoj súhlas neodvolá. Najdlhšie
však po dobu 5 rokov.
IV. Spracúvané osobné údaje4.1.Prevádzkovateľ na svojej stránke spracúva nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko,
bydlisko, emailová adresa, domáce telefónne číslo, číslo mobilného telefónu, fakturačná
adresa, dodacia adresa údaje získané zo súborov cookies, IP adresy.
V. Kontaktné údaje zodpovednej osoby pre dohľad nad ochranou osobných údajov
5.1.Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov v súlade s
Nariadením 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom
pohybe takýchto údajov.
5.2.Prevádzkovateľ, je zároveň Predávajúcim v zmysle pojmu ustanovenom vo Všeobecných
obchodných podmienkach tejto internetovej lokality.
VI. Účely spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby a doba spracovávania
osobných údajov
6.1.Účelmi spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby sú najmä:
6.1.1.evidencia, tvorba a spracovanie zmlúv a údajov klientov za účelom uzatvárania zmlúv
s tretími osobami.
6.1.2.spracovanie účtovných dokladov a dokladov súvisiacich s obchodnou činnosťou
Prevádzkovateľa.
6.1.3.dodržiavanie právnych predpisov v súvislosti s archiváciou dokumentov a dokladov
napr. podľa zákona č. 431/2002 Z. z., Zákon o účtovníctve v platnom znení a ďalších
príslušných predpisov.
6.1.4.činnosť Prevádzkovateľa v súvislosti so splnením žiadosti, objednávky, zmluvy
a obdobných inštitútov Dotknutej osoby.6.1.5.Newslettter, marketingové a obdobné reklamné aktivity Prevádzkovateľa. V prípade
udelenia súhlasu Dotknutej osoby Prevádzkovateľovi s marketingovými a obdobnými
reklamnými aktivitami.
VII. Právny základ spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby
7.1.V prípade, že Prevádzkovateľ vykonáva spracúvanie osobných údajov založené na súhlase
Dotknutej osoby, toto spracúvanie bude zahájené až po udelení daného súhlasu Dotknutou
osobou.
7.2.V prípade ak Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Dotknutej osoby pre účely jednania o
predzmluvných vzťahoch a uzatvorenie a plnenie kúpnej zmluvy, a stým súvisiaceho
doručenia tovaru, produktu alebo služby. Dotknutá osoba má povinnosť poskytnúť osobné
údaje pre riadne plnenie kúpnej zmluvy, v opačnom prípade nie je možné plnenie zabezpečiť.
Osobné údaje pre daný účel sa spracúvajú bez súhlasu dotknutej osoby.
VIII. Príjemcovia alebo kategórie príjemcov osobných údajov
8.1.Príjemcom osobných údajov Dotknutej osoby budú alebo minimálne môžu byť:
8.1.1.štatutárne orgány alebo ich členovia Prevádzkovateľa.
8.1.2.osoby vykonávajúce pracovnú činnosť v zamestnaneckom, alebo obdobnom pomere pre
Prevádzkovateľa.
8.1.3.obchodní zástupcovia prevádzkovateľa a ďalšie osoby spolupracujúce
s Prevádzkovateľom pri plnení úloh Prevádzkovateľa. Na účely tohto dokumentu sa za
zamestnancov Prevádzkovateľa budú považovať všetky fyzické osoby vykonávajúce pre
Prevádzkovateľa závislú prácu na základe pracovnej zmluvy alebo dohôd o prácach
vykonávaných mimo pracovného pomeru.
8.1.4.Príjemcom osobných údajov Dotknutej osoby budú tiež spolupracovníci
prevádzkovateľa, jeho obchodní partneri, dodávatelia a zmluvní partneri, a to najmä: účtovná
spoločnosť, spoločnosť zabezpečujúca služby súvisiace s tvorbou a údržbou softwéru,
spoločnosť poskytujúca prevádzkovateľovi právne služby, spoločnosť poskytujúca
prevádzkovateľovi poradenstvo, spoločnosti zabezpečujúce prepravu a dodanie produktov
kupujúcim a tretím osobám, marketingové spoločnosti, spoločnosti prevádzkujúce sociálne
siete, spoločnosti zabezpečujúce platobné brány a ďalšie platobné metódy.
8.1.5.Príjemcom osobných údajov budú tiež súdy, orgány činné v trestnom konaní, daňový
úrad a ďalšie štátne orgány, v prípade ak tak ustanoví zákon. Pričom osobné údaje budú
Prevádzkovateľom poskytnuté daným úradom a štátnym inštitúciám na základe a v súlade
s právnymi predpismi Slovenskej republiky.8.1.6.Zoznam tretích subjektov - sprostredkovateľov a príjemcov, ktorí spracúvajú osobné
údaje Dotknutej osoby:
Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124 – tretí
subjekt zabezpečujúci prepravné služby
General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Budča, Slovenská Republika –
tretí subjekt zabezpečujúci prepravné služby
Packeta Slovakia s. r. o., so sídlom Sliačska 1E 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto,
IČO: 48136999 - tretí subjekt zabezpečujúci prepravné služby
Slovak Parcel Service s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji
IČO: 31329217 - tretí subjekt zabezpečujúci prepravné služby
IX. Informácia o poskytovaní osobných údajov do tretích krajín a dobe ich
uchovávania:
9.1.Uplatňuje sa. Prevádzkovateľ prenáša osobné údaje osôb vo forme cookies do tretích
krajín, subjektom:
Google HQ. 1600 Amphitheatre Parkway. Mountain View, CA 94043, USA. Bližšie
informácie o ochrane súkromia nájdete:
https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=sk&ref_topic=1008008X. Poučenie o existencii relevantných práv Dotknutej osoby:
10.1.Dotknutá osoba má okrem iného nasledovné práva, pričom:
10.1.1.Bodom 10.1 nie sú dotknuté ďalšie práva Dotknutých osôb.
10.1.2.Právo Dotknutej osoby na prístup k údajom podľa čl. 15 Nariadenia, ktorého obsahom
je:
právo získať od Prevádzkovateľa potvrdenie či spracúva osobné údaje Dotknutej osoby, a ak
áno tak v akom rozsahu. Zároveň ak sú spracúvané, ma právo zistiť ich obsah a žiadať od
Prevádzkovateľa informácie o dôvode ich spracúvania, najmä informácie o: Dôvode ich
spracúvania, kategóriách dotknutých osobných údajov, o príjemcoch alebo kategóriách
príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje poskytnuté, najmä v prípade príjemcov v
tretích krajinách alebo medzinárodných organizácií, o predpokladanej dobe uchovávania
osobných údajov alebo, ak to nie je možné, informáciu o kritériách na jej určenie, o existencii
práva požadovať od Prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa Dotknutej osoby
alebo ich vymazanie alebo obmedzenie spracúvania a o existencii práva namietať protitakémuto spracúvaniu, o práve podať sťažnosť dozornému orgánu, ak sa osobné údaje
nezískali od Dotknutej osoby, akékoľvek dostupné informácie, pokiaľ ide o ich zdroj, o
existencii automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania uvedeného v článku 22 ods.
1. a 4. Nariadenia a v týchto prípadoch aspoň zmysluplné informácie o použitom postupe, ako
aj význame a predpokladaných dôsledkoch takéhoto spracúvania osobných údajov pre
Dotknutú osobu, o primeraných zárukách podľa článku 46 Nariadenia, týkajúcich sa u
osobných údajov, ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej
organizácii.
10.1.3.právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré sa spracúvajú, avšak za dodržania
podmienky, že právo na poskytnutie kópie spracúvaných osobných údajov nesmie mať
nepriaznivé dôsledky na práva a slobody iných.
10.1.4.právo Dotknutej osoby na opravu podľa článku 16 Nariadenia, ktorého obsahom je
právo: aby Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa
týkajú Dotknutej osoby. právo na doplnenie neúplných osobných údajov Dotknutej osoby, a
to aj prostredníctvom poskytnutia doplnkového vyhlásenia Dotknutej osoby, právo Dotknutej
osoby na vymazanie osobných údajov (tzv. právo „na zabudnutie“) podľa článku 17
Nariadenia, ktorého obsahom je:
10.1.5.právo dosiahnuť u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu vymazanie osobných
údajov, ktoré sa dotýkajú Dotknutej osoby, ak je splnený niektorý z týchto dôvodov:
osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali,
Dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie vykonáva, a to za splnenia
podmienky, že neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov, Dotknutá
osoba namieta voči spracúvaniu osobných údajov podľa článku 21 ods. 1. Nariadenia
a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo Dotknutá
osoba namieta voči spracúvaniu osobných údajov podľa článku 21 ods. 2. Nariadenia, osobné
údaje sa spracúvali nezákonne, osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná
povinnosť podľa práva Európskej únie alebo práva členského štátu, ktorému Prevádzkovateľ
podlieha, osobné údaje sa získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti
podľa článku 8 ods. 1. Nariadenia;
10.1.6.právo, aby Prevádzkovateľ, ktorý zverejnil osobné údaje Dotknutej osoby, so zreteľom
na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie opatrení podnikol primerané opatrenia
vrátane technických opatrení, aby informoval iných prevádzkovateľov, ktorí vykonávajú
spracúvanie osobných údajov, že Dotknutá osoba ich žiada, aby vymazali všetky odkazy na
tieto osobné údaje, ich kópiu alebo repliky, pritom platí, že právo na vymazanie osobných
údajov s obsahom práv podľa článku 17 ods. 1. a 2. Nariadenia nevznikne, pokiaľ je
spracúvanie osobných údajov potrebné:
10.1.7.na uplatnenie práva na slobodu prejavu a na informácie.10.1.8.na splnenie zákonnej povinnosti, ktorá si vyžaduje spracúvanie podľa práva Európskej
únie alebo práva členského štátu, ktorému Prevádzkovateľ podlieha, alebo na splnenie úlohy
realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej Prevádzkovateľovi.
10.1.9.z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia v súlade s článkom 9 ods. 2.
písm. h) a i) Nariadenia, ako aj článkom 9 ods. 3. Nariadenia.
10.1.10.na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického
výskumu či na štatistické účely podľa článku 89 ods. 1. Nariadenia, pokiaľ je pravdepodobné,
že právo uvedené v článku 17 ods. 1. Nariadenia znemožní alebo závažným spôsobom sťaží
dosiahnutie cieľov takéhoto spracúvania osobných údajov; alebo na preukazovanie,
uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov;
10.1.11.právo Dotknutej osoby na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa článku 18
Nariadenia, ktorého obsahom je:
10.1.12.právo na to, aby Prevádzkovateľ obmedzil spracúvanie osobných údajov, pokiaľ ide o
jeden z týchto prípadov: Dotknutá osoba napadne správnosť osobných údajov, a to počas
obdobia umožňujúceho Prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov, spracúvanie
osobných údajov je protizákonné a Dotknutá osoba namieta proti vymazaniu osobných údajov
a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia, Prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje
na účely spracúvania, ale potrebuje ich Dotknutá osoba na preukázanie, uplatňovanie alebo
obhajovanie právnych nárokov, Dotknutá osoba namietala voči spracúvaniu podľa článku 21
ods. 1. Nariadenia, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane Prevádzkovateľa
prevažujú nad oprávnenými dôvodmi Dotknutej osoby;
10.1.13.právo, aby v prípade, že sa spracúvanie osobných údajov obmedzilo, takéto
obmedzene spracúvané osobné údaje sa s výnimkou uchovávania spracúvali len so súhlasom
Dotknutej osoby alebo na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov,
alebo na ochranu práv inej fyzickej alebo právnickej osoby, alebo z dôvodov dôležitého
verejného záujmu Európskej únie alebo členského štátu;
10.1.14.právo byť vopred informovaný o zrušení obmedzenia spracúvania osobných údajov;
10.1.15.právo Dotknutej osoby na splnenie oznamovacej povinnosti voči príjemcom podľa
článku 19 Nariadenia, ktorého obsahom je: právo, aby Prevádzkovateľ oznámil každému
príjemcovi, ktorému boli osobné údaje poskytnuté, každú opravu alebo vymazanie osobných
údajov alebo obmedzenie spracúvania uskutočnené podľa článku 16, článku 17 ods. 1. a
článku 18 Nariadenia, pokiaľ sa to neukáže ako nemožné alebo si to nevyžaduje neprimerané
úsilie, právo, aby Prevádzkovateľ o týchto príjemcoch informoval Dotknutú osobu, ak to
Dotknutá osoba požaduje;
10.1.16.právo Dotknutej osoby na prenosnosť údajov podľa článku 20 Nariadenia, ktorého
obsahom je: právo získať osobné údaje, ktoré sa týkajú Dotknutej osoby a ktoré poskytlaPrevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte
a právo preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi bez toho, aby jej Prevádzkovateľ
bránil, ak:
a/ sa spracúvanie zakladá na súhlase Dotknutej osoby podľa článku 6 ods. 1. písm. a)
Nariadenia alebo článku 9 ods. 2. písm. a) Nariadenia, alebo na zmluve podľa článku 6 ods. 1.
písm. b) Nariadenia, a súčasne
b/ sa spracúvanie vykonáva automatizovanými prostriedkami, a súčasne:
10.1.17.právo na získanie osobných údajov v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo
čitateľnom formáte a právo preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi bez toho, aby jej
Prevádzkovateľ bránil, nebude mať nepriaznivé dôsledky na práva a slobody iných;
10.1.18.právo na prenos osobných údajov priamo od jedného prevádzkovateľa druhému
prevádzkovateľovi, pokiaľ je to technicky možné;
10.1.19.právo Dotknutej osoby namietať podľa článku 21 Nariadenia, ktorého obsahom je:
10.1.20.právo kedykoľvek namietať z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Dotknutej
osoby proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka, ktoré je vykonávané na základe
článku 6 ods. 1. písm. e) alebo f) Nariadenia, vrátane namietania proti profilovaniu
založenému na týchto ustanoveniach Nariadenia;
10.1.21.v prípade realizácie práva kedykoľvek namietať z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej
situácie Dotknutej osoby proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka, ktoré je
vykonávané na základe článku 6 ods. 1. písm. e) alebo f) Nariadenia, vrátane namietania proti
profilovaniu založenému na týchto ustanoveniach Nariadenia právo, aby Prevádzkovateľ
ďalej nespracúval osobné údaje Dotknutej osoby, pokiaľ nepreukáže nevyhnutné oprávnené
dôvody na spracúvanie, ktoré prevažujú nad záujmami, právami a slobodami Dotknutej
osoby, alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov
10.1.22.právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa týka
Dotknutej osoby, na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom
súvisí s priamym marketingom; pritom platí, že ak Dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu
osobných údajov na účely priameho marketingu, osobné údaje sa už na také účely nesmú
spracúvať;
10.1.23.v súvislosti s používaním služieb informačnej spoločnosti právo na uplatnenie práva
namietať proti spracúvaniu osobných údajov prostredníctvom automatizovaných prostriedkov
s použitím technických špecifikácií;
10.1.24.právo namietať z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Dotknutej osoby proti
spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa týka Dotknutej osoby, ak sa osobné údaje spracúvajú
na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely podľa článku 89ods. 1. Nariadenia, avšak s výnimkou prípadov, keď je spracúvanie nevyhnutné na plnenie
úlohy z dôvodov verejného záujmu;
10.1.25.právo Dotknutej osoby súvisiace s automatizovaným individuálnym rozhodovaním
podľa článku 22 Nariadenia, ktorého obsahom je:
10.1.26.právo, aby sa na Dotknutú osobu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené
výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov, vrátane profilovania, a ktoré má
právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju podobne významne ovplyvňujú, s výnimkou
prípadov podľa článku 22 ods. 2. Nariadenia [t.j. s výnimkou prípadov, ak je rozhodnutie: (a)
nevyhnutné na uzavretie, alebo plnenie zmluvy medzi Dotknutou osobou
a Prevádzkovateľom,
10.1.27.povolené právom Európskej únie alebo právom členského štátu, ktorému
Prevádzkovateľ podlieha a ktorým sa zároveň stanovujú aj vhodné opatrenia zaručujúce
ochranu práv a slobôd a oprávnených záujmov Dotknutej osoby alebo (c) založené na
výslovnom súhlase Dotknutej osoby.
XI. Poučenie o práve Dotknutej osoby odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov:
11.1.Dotknutá osoba je kedykoľvek oprávnená odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných
údajov, a to bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov
založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním.
Dotknutá osoba je kedykoľvek oprávnená odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných
údajov – v celom rozsahu alebo len sčasti. Čiastočné odvolanie súhlasu so spracovaním
osobných údajov sa môže týkať určitého typu spracovateľskej operácie / spracovateľských
operácií, pričom zákonnosť spracúvania osobných údajov v rozsahu zvyšných
spracovateľských operácií ostane nedotknutá. Čiastočné odvolanie súhlasu so spracovaním
osobných údajov sa môže týkať určitého konkrétneho účelu spracúvania osobných údajov /
určitých konkrétnych účelov spracúvania osobných údajov, pričom zákonnosť spracúvania
osobných údajov na ostatné účely ostane nedotknutá.
Právo odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov môže Dotknutá osoba realizovať
v listinnej podobe na adresu Prevádzkovateľa zapísanú ako jeho sídlo v obchodnom registri
v čase odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov alebo v elektronickej podobe
prostredníctvom elektronických prostriedkov (zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu
Prevádzkovateľa uvedenú pri identifikácii Prevádzkovateľa v tomto dokumente).
XII. Poučenie o práve Dotknutej osoby podať sťažnosť dozornému orgánu:
12.1.Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, a to najmä v členskom
štáte svojho obvyklého pobytu, mieste výkonu práce alebo v mieste údajného porušenia, ak sa
domnieva, že spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týka, je v rozpore s Nariadením, a to
všetko bez toho, aby boli dotknuté akékoľvek iné správne alebo súdne prostriedky nápravy.Dotknutá osoba má právo, aby dozorný orgán, ktorému sa sťažnosť podala, ju ako
sťažovateľa informoval o pokroku a výsledku sťažnosti, a to vrátane možnosti podať súdny
prostriedok nápravy podľa článku 78 Nariadenia.
12.2.Dozorným orgánom v Slovenskej republike je Úrad na ochranu osobných údajov
Slovenskej republiky, Budova Park one, Námestie 1.mája 18, 811 06 Bratislava.
Tel. kontakt: + 421 2 32 31 32 14, Email: statny.dozor@pdp.gov.sk,
XIII. Informácie súvisiace s automatickým rozhodovaním vrátane profilovania:
13.1.Keďže v prípade Prevádzkovateľa nejde o spracovanie osobných údajov Dotknutej
osoby v podobe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania uvedeného v článku 22
ods. 1. a 4. Nariadenia, Prevádzkovateľ nie je povinný uviesť informácie podľa článku 13 ods.
2 písm. f) Nariadenia, t. j. informácie o automatizovanom rozhodovaní vrátane profilovania
a o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takéhoto spracúvania
osobných údajov pre Dotknutú osobu. Neuplatňuje sa.
XIV. Ochrana osobných údajov a používanie cookies. Poučenie a vysvetlenie súborov
cookies, scripts, a pixels
14.1. Prevádzkovateľ webového sídla uvádza toto krátke objasnenie funkcie súborov
cookies, scripts a pixels:
14.1.1.Súbory cookies sú textové súbory, ktoré obsahujú malé množstvo informácií, ktoré sa
pri návšteve webovej stránky stiahnu do vášho zariadenia. Vďaka tomuto súboru si webová
lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú
prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej
návšteve webovej lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne
uvádzať
Script je časť programového kódu, ktorý sa používa na správnu a interaktívnu funkciu
webových stránok. Tento kód sa spustí na serveri prevádzkovateľa alebo na vašom zariadení.
Pixels je malý, neviditeľný text alebo obrázok na webstránke, ktorý sa používa na
monitorovanie návštevnosti webstránky. Aby k tomu mohlo dôjsť, prostredníctvom pixels sa
ukladajú rôzne údaje.
14.1.2.Cookies sa delia
Nevyhnutné cookies – zabezpečujú správne fungovanie webového sídla Prevádzkovateľa
a jeho používanie. Tieto cookies sú používané bez súhlasu.
Funkčné cookies - sa vzťahujú na voľby používateľov týkajúce sa používania súborov cookie
na webovej lokalite vrátane možností prijať, odmietnuť alebo prispôsobiť nastavenia súborov
cookie na základe ich preferencií ochrany osobných údajov.
Štatistické cookies – Prevádzkovateľ získava štatistiky ohľadom používania svojich
webových stránok. Tieto cookies sú používané len so súhlasom.Reklamné cookies – Používané na vytváranie reklamných profilov a obdobných
marketingových aktivít. Tieto cookies sú používané len so súhlasom.
14.2.Ako kontrolovať súbory cookies:
14.2.1.Súbory cookies môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si
pozrite na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookies uložené vo
svojom počítači alebo v inom zariadení a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste
im znemožnili ich ukladanie.
14.3.1.Používané cookies
Nevyhnutné cookies
__cf_bm
Tretia strana 29 minút 51 sekúnd Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a
robotmi. To je prospešné pre webovú stránku, aby sa mohli vytvárať platné správy o
používaní webovej stránky.
PHPSESSID
Súbor cookie relácie prvej strany generovaný aplikáciami založenými na jazyku PHP. Ide o
všeobecný identifikátor používaný na udržiavanie premenných relácie používateľa. Zvyčajne
ide o náhodne generované číslo, spôsob jeho použitia môže byť špecifický pre danú stránku,
ale dobrým príkladom je udržiavanie prihláseného stavu používateľa medzi stránkami.
basket_id
Prvá strana 3 dni Tento súbor cookie sa používa na sledovanie položiek v nákupnom košíku
používateľa, aby sa uľahčil jednoduchší a bezproblémovejší nákupný zážitok.
__cf_bm
Tretia strana 29 minút 51 sekúnd Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a
robotmi. To je prospešné pre webovú stránku, aby sa mohli vytvárať platné správy o
používaní webovej stránky.
PHPSESSID
Súbor cookie relácie prvej strany generovaný aplikáciami založenými na jazyku PHP. Ide o
všeobecný identifikátor používaný na udržiavanie premenných relácie používateľa. Zvyčajne
ide o náhodne generované číslo, spôsob jeho použitia môže byť špecifický pre danú stránku,
ale dobrým príkladom je udržiavanie prihláseného stavu používateľa medzi stránkami.
Funkčné cookies
glm_usr_tmp
Tretia strana 11 mesiacov 4 týždne Tento súbor cookie sa používa na anonymné sledovanie
preferencií a správania používateľov s cieľom zlepšiť funkčnosť a používateľský zážitok na
webovej stránke.
inco_session_temp_browserPrvá strana 59 minút 52 sekúnd Tento súbor cookie sa používa na dočasné uloženie
informácií o relácii s cieľom zlepšiť používateľský zážitok z prehliadania bez trvalého
ukladania osobných údajov.
lang
Prvá strana 4 týždne 2 dni S týmto názvom je spojených mnoho rôznych typov súborov
cookie a vo všeobecnosti sa odporúča podrobnejší pohľad na to, ako sa používa na konkrétnej
webovej stránke. Vo väčšine prípadov sa však pravdepodobne použije na ukladanie
jazykových preferencií, potenciálne na zobrazovanie obsahu v uloženom jazyku.
Štatistické cookies
__utmz
Prvá strana 5 mesiacov 4 týždne Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookie
nastavených službou Google Analytics, ktorý umožňuje vlastníkom webových stránok
sledovať správanie návštevníkov a merať výkonnosť stránky. Tento súbor cookie identifikuje
zdroj návštevnosti stránky – takže služba Google Analytics môže vlastníkom stránok
povedať, odkiaľ návštevníci prišli na stránku. Súbor cookie má životnosť 6 mesiacov a
aktualizuje sa vždy, keď sa údaje odošlú do služby Google Analytics.
__utmb
Prvá strana 29 minút 51 sekúnd Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookie
nastavených službou Google Analytics, ktorý umožňuje vlastníkom webových stránok
sledovať správanie návštevníkov a merať výkonnosť stránky. Tento súbor cookie určuje nové
relácie a návštevy a jeho platnosť vyprší po 30 minútach. Súbor cookie sa aktualizuje vždy,
keď sa údaje odošlú do služby Google Analytics. Akákoľvek aktivita používateľa v rámci 30-
minútovej životnosti sa bude počítať ako jedna návšteva, aj keď používateľ stránku opustí a
potom sa na ňu vráti. Návrat po 30 minútach sa bude počítať ako nová návšteva, ale vracajúci
sa návštevník.
_ga_P0FY75CVRH
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na uchovanie
stavu relácie.
_ga_NMEQ6F57RP
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na uchovanie
stavu relácie.
__utma
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookie nastavených
službou Google Analytics, ktorý umožňuje vlastníkom webových stránok sledovať správanie
návštevníkov a merať výkonnosť stránok. Tento súbor cookie štandardne platí 2 roky a
rozlišuje medzi používateľmi a reláciami. Používa sa na výpočet štatistík nových a
vracajúcich sa návštevníkov. Súbor cookie sa aktualizuje vždy, keď sa údaje odošlú do služby
Google Analytics. Životnosť súboru cookie si môžu vlastníci webových stránok prispôsobiť.
__utmcSúbor cookie prvej strany Toto je jeden zo štyroch hlavných súborov cookie nastavených
službou Google Analytics, ktorý umožňuje vlastníkom webových stránok sledovať správanie
návštevníkov a merať výkonnosť stránok. Na väčšine stránok sa nepoužíva, ale je nastavený
tak, aby umožňoval interoperabilitu so staršou verziou kódu Google Analytics známou ako
Urchin. V týchto starších verziách sa používal v kombinácii so súborom cookie __utmb na
identifikáciu nových relácií/návštev vracajúcich sa návštevníkov. Keď ho používa Google
Analytics, ide vždy o súbor cookie relácie, ktorý sa zničí, keď používateľ zatvorí prehliadač.
Ak sa považuje za trvalý súbor cookie, je pravdepodobné, že súbor cookie nastavuje iná
technológia.
__utmt
Súbor cookie prvej strany 9 minút 51 sekúnd Tento súbor cookie nastavuje služba Google
Analytics. Podľa ich dokumentácie sa používa na obmedzenie miery požiadaviek na službu –
obmedzenie zhromažďovania údajov na stránkach s vysokou návštevnosťou. Platnosť vyprší
po 10 minútach
_ga
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento názov súboru cookie je spojený so službou Google
Universal Analytics – čo je významná aktualizácia bežnejšie používanej analytickej služby
spoločnosti Google. Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie jedinečných používateľov
priradením náhodne generovaného čísla ako identifikátora klienta. Je súčasťou každej
požiadavky na stránku na webe a používa sa na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a
kampaniach pre analytické prehľady stránok.
sbjs_migrations
First-party Relation Tento súbor cookie sa používa na sledovanie interakcií používateľov a
migrácie medzi rôznymi stránkami alebo sekciami webovej stránky s cieľom zlepšiť
používateľskú skúsenosť a analytiku výkonu webovej stránky.
tk_or
First-party 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie nastavuje plugin JetPack na stránkach
používajúcich WooCommerce. Ide o referenčný súbor cookie, ktorý sa používa na analýzu
správania odkazujúceho používateľa pre Jetpack.
tk_ai
First-party 1 rok 1 mesiac Uchováva náhodne vygenerované anonymné ID. Používa sa iba v
administrátorskej oblasti a používa sa na všeobecné analytické sledovanie.
sbjs_first
First-party Relation Tento súbor cookie sa používa na ukladanie informácií o prvej relácii
používateľa na webovej stránke. Sleduje podrobnosti, ako je zdroj, z ktorého používateľ
prišiel, cesta, ktorú si vybral, ktorý vyhľadávač a kľúčové slovo boli použité a jeho poloha v
čase prvej návštevy. Tieto informácie sa používajú na analýzu a zlepšenie výkonnosti
webovej stránky pochopením správania používateľov.
sbjs_udataFirst-party Relation Tento súbor cookie sa používa na ukladanie údajov špecifických pre
používateľa, aby sa pomohlo monitorovať a analyzovať účinnosť reklamných kampaní a
optimalizovať používateľské prostredie na webovej stránke.
tk_lr
First-party 11 mesiacov 4 týždne Zber interných metrík pre aktivitu používateľov, ktoré sa
používajú na zlepšenie používateľského prostredia
tk_qs
First-party 29 minút 59 sekúnd Tento súbor cookie sa používa na sledovanie rýchlych zmien
stavu relácie návštevníka na účely analýzy a personalizácie.
_ga_1ED2B72X0W
First-party 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na
uchovávanie stavu relácie.
sbjs_current
Prvá strana Relácia Tento súbor cookie sa používa na sledovanie aktivít a interakcií
používateľov na webovej stránke s cieľom uľahčiť lepšiu analýzu a pochopenie zdrojov
návštevnosti a správania používateľov.
sbjs_session
Prvá strana 29 minút 53 sekúnd Tento súbor cookie sa používa na sledovanie aktivity a relácií
používateľov s cieľom zlepšiť výkon a použiteľnosť webovej stránky, čo pomáha pochopiť,
ako návštevníci interagujú s webovou stránkou.
tk_r3d
Prvá strana 3 dni Súbor cookie inštaluje JetPack. Používa sa na interné metriky aktivít
používateľov s cieľom zlepšiť používateľskú skúsenosť
cookielawinfo-checkbox-performance
First-party 11 mesiacov 4 týždne Tento súbor cookie sa používa na zapamätanie súhlasu
používateľa s používaním súborov cookie kategorizovaných ako „Výkon“. Zaznamenáva stav
súhlasu používateľa s používaním súborov cookie s kategóriou výkon, čím zabezpečuje súlad
webovej stránky s právnymi požiadavkami.
sbjs_current_add
First-party Relation Tento súbor cookie sa používa na ukladanie informácií o aktuálnej
návšteve s cieľom rozlišovať medzi používateľmi a reláciami. Zvyčajne obsahuje
podrobnosti, ako je zdroj návštevnosti, údaje o kampani a správanie používateľov, ktoré
pomáhajú sledovať a analyzovať účinnosť marketingových kampaní.
sbjs_first_add
First-party Relation Tento súbor cookie sa používa na ukladanie podrobností o prvej návšteve
používateľa webovej stránky vrátane časovej pečiatky, odkazujúcej stránky a zdroja
návštevnosti s cieľom posúdiť účinnosť marketingových kampaní a zdrojov webovej stránky._ga_8Y24Q26E94
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na uchovanie
stavu relácie.
_ga_V94YGGJ7Z7
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na uchovanie
stavu relácie.
_ga_DLYVW079WV
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na uchovanie
stavu relácie.
_ga
Prvá strana 1 rok 1 mesiac Tento názov súboru cookie je spojený so službou Google
Universal Analytics – čo je významná aktualizácia bežnejšie používanej analytickej služby
spoločnosti Google. Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie jedinečných používateľov
priradením náhodne generovaného čísla ako identifikátora klienta. Je zahrnutý v každej
požiadavke na stránku na webe a používa sa na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a
kampaniach pre analytické prehľady stránok.
Reklamné cookies
YSC
Relácia tretej strany Tento súbor cookie je nastavený službou YouTube na sledovanie prehratí
vložených videí.
VISITOR_INFO1_LIVE
Tretia strana 6 mesiacov Tento súbor cookie nastavila služba Youtube, aby sledovala
preferencie používateľov pre videá YouTube vložené do stránok; môže tiež určiť, či
návštevník webovej stránky používa novú alebo starú verziu rozhrania YouTube .
_fbp
Prvá strana 2 mesiace 4 týždne Používané spoločnosťou Meta na poskytovanie série
reklamných produktov, ako napríklad ponuky v reálnom čase od inzerentov tretích strán
bito
Tretia strana 1 rok Tento súbor cookie vo všeobecnosti poskytuje bidr.io a používa sa na
reklamné účely.
bitoIsSecure
Tretia strana 1 rok Zobrazuje používateľovi relevantný obsah a reklamu. Službu poskytujú
reklamné centrá tretích strán, ktoré uľahčujú inzerentom ponúkanie cien v reálnom čase.
tuidTretia strana 1 rok Tento súbor cookie sa používa na sledovanie a identifikáciu preferencií a
aktivít používateľa webovej stránky s cieľom zlepšiť jeho prehliadanie a poskytnúť cielený
obsah.
14.3.2.Cookies sprístupňované tretím stranám:
Google HQ. 1600 Amphitheatre Parkway. Mountain View, CA 94043, USA. Bližšie
informácie o ochrane súkromia nájdete:
https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=sk&ref_topic=1008008
XV. Záverečné ustanovenia
15.1.Tieto Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov a poučenia o cookies tvoria
neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku.
Dokumenty – Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok tohto Webového sídla
sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.
15.2.Tieto Zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením
na Webovom sídle predávajúceho dňa 19.09.2025